Futás, inkontinencia és KIT® - 2019.02.12. -

Február hónap fő témája az inkontinencia. Ezúttal Vígh Eleonóra tréner írását osztjuk meg veletek.

Futás, inkontinencia és KIT®

A stresszinkontinencia téma kapcsán nekem a futás jutott eszembe. Néhány éve még csak 1000-2000 hölgy állt rajthoz a nagy futóversenyeken, napjainkban viszont 10 000 felett van egy-egy versenyen az indulók száma. Nagyon sokan hódolnak a mozgás ezen fajtájának, éppen ezért fontos, hogy megfelelően megerősített medencealapi izommal végezze minden érintett az edzéseket és álljon a rajtvonalhoz.

Jómagam is 13 éve futok (kocogok) rendszeresen és futótársaim mondatai itt csengenek a fülemben.

Versenyen: „Mégis csak el kellett volna menni a mosdóba.”; „Már megint pisilnem kell.”; Kibírom a táv végéig?”.

Ha futás közben elcsöppen a vizeleted, mindenképp kezdj el foglalkozni a probléma kezelésével!

A Kriston Intim Tornával nem csak megelőzni lehet a vizeletvisszatartási problémákat, de a már meglévő állapotot is vissza lehet fordítani. Az viszont nagyon fontos, hogy a gyakorlatokat csak szakember tanítsa meg. A Kriston-trénerek országszerte végzik áldásos tevékenységüket.

A kilométergyűjtésnél figyelj a kímélő futótechnikára (osonva, finoman lépkedve fuss), de szánj időt a medencealapi izmok karbantartására is!

Vigh Eleonóra

KIT-tréner

 

NemIgen

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk. Amennyiben folytatod a böngészést úgy tekintjük, hogy nincs kifogásod a weboldalról érkező cookie-k ellen. Engedélyezi?